Generowanie potencjalnych klientów dla małych firm korzystających z reklam pay-per-click może być bardzo trudne. W rzeczywistości płacenie za kontakty do potencjalnych klientów może uczynić cię naprawdę bogatym lub wyeliminować z działalności. Google zarabia co roku dużo pieniędzy dzięki reklamom typu pay-per-click. Większość pieniędzy, które zarabiają na tych reklamach, nie generowała żadnego dodatkowego dochodu dla kupionych firm lub przedsiębiorców. Są jednak ludzie w świecie biznesu, którzy płacą Google trochę pieniędzy i generują za to miliony dolarów. Nie generujesz tego rodzaju dochodów przez przypadek. Ci przedsiębiorcy mają po prostu lepszą strategię niż ci, którzy tracą pieniądze na reklamy typu pay-per-click.

Jak stracić pieniądze na reklamy Pay Per Click

Niedoinformowany przedsiębiorca mówi: „Nie zarabiam na swojej witrynie, ponieważ nikt nie przychodzi do mojej witryny, więc zamierzam inwestować w reklamy płatne za kliknięcie, aby zarabiać”. Nie, kosztuje to setki lub tysiące dolarów tygodniowo, a twoja inwestycja płaci bardzo niewiele lub nic. Skuteczne reklamy wykorzystują lub zwiększają zwrot z obecnych kanałów sprzedaży. Jeśli Twoja witryna nie generuje dla Ciebie potencjalnych klientów ani działalności przed zainwestowaniem w reklamę, zwiększ zwrot z inwestycji. 300% od zera to wciąż zero.

Większość ludzi używa reklam pay per click jako punktu wyjścia, a kiedy to robią, prawie zawsze tracą pieniądze. Stawiają kapitał biznesowy na niesprawdzonym eksperymencie. To tak, jakbyś kupił rasę, pobiegł na tor wyścigowy i włożył dużo pieniędzy w pierwszy wyścig konia. Tak, znałbyś swojego konia, ale twój koń nie był testowany na innych koniach. Jeśli jednak twój koń wygra pierwsze trzy wyścigi, możesz zainwestować trochę w jego czwarty.

Twoja strona jest taka sama. Rozwiń swoją stronę internetową, na której generujesz potencjalnych klientów i sprzedajesz na podstawie tych potencjalnych klientów. Jeśli masz na swoim koncie sukcesy, zainwestuj w reklamy pay-per-click. Następnie postaw na bezpieczny zakład.

Jak generować duże przychody dzięki reklamom pay-per-click

Znający się na rzeczy przedsiębiorca mówi: „W końcu udało mi się wygenerować nowe potencjalne szanse z Internetu, a teraz chcę skorzystać z sukcesu, który obecnie osiągam”. Teraz możesz utworzyć świadomy budżet dla swoich reklam typu pay-per-click.

Oto bardzo uproszczony przykład. Jeśli wygenerujesz 10 potencjalnych klientów tygodniowo w swojej witrynie i zamkniesz średnio jednego z nich na 100 USD sprzedaży i 25 USD zysku, możesz pozwolić sobie na zapłacenie jedynie 2,50 USD za potencjalną sprzedaż, aby osiągnąć próg rentowności osiągnąć. Pamiętaj, że to, że ktoś kliknie Twój link płatności za kliknięcie, nie oznacza, że ​​skontaktuje się z Tobą i zostanie potencjalnym klientem. Jeśli masz fantastyczną stronę internetową, możesz przekonwertować jedno na dziesięć kliknięć na potencjalnych klientów, więc nie możesz zapłacić więcej niż 0,25 USD za kliknięcie, by osiągnąć rentowność. Pay-per-click jeszcze nie działa. Aby zwiększyć opłacalność płatności za kliknięcie, musisz zwiększyć przychód na klienta, marżę zysku lub wskaźnik ukończenia (lub wszystkie trzy).

Jeśli zainwestujesz w system śledzenia e-maili i wygenerujesz te same 10 potencjalnych klientów tygodniowo, możesz tym razem zamienić trzy z tych potencjalnych klientów. Teraz, gdy jesteś w stanie zbudować długoterminową relację ze swoimi potencjalnymi klientami, możesz być w stanie powiązać niektóre ze swoich produktów, wygenerować wyższą sprzedaż na sprzedaż i zwiększyć średnią sprzedaż do 300 USD. Koszt jednej szansy dramatycznie spada. Teraz generujesz zysk w wysokości 100 USD za każdą sprzedaż. Dzięki trzem sprzedażom dziesięciu potencjalnych klientów osiągasz łączny zysk w wysokości 300 USD. Możesz teraz pozwolić sobie na zapłacenie 30 USD za ołów. Jeśli więc te same dziesięć kliknięć stanie się potencjalnym klientem, możesz pozwolić sobie na zapłatę do 3 USD za kliknięcie. Uzyskaj wysokiej jakości kliknięcia za jedyne 1 USD za każdym razem, trzykrotnie zwiększając swoją inwestycję za kliknięcie.

Więc zapomnij o zimnych połączeniach i spamie, skorzystaj z witryny, aby uzyskać więcej potencjalnych klientów, a następnie zadzwoń do systemu pay-per-click, aby skorzystać z sukcesu. Generując potencjalnych klientów dla małych firm, osiągasz wielki sukces.

Napisz reklamy płatne za kliknięcie, które prowadzą do sprzedaży

Po skonfigurowaniu świetnej witryny i systemu monitorowania możesz teraz zacząć wyświetlać reklamy. Pamiętaj, że celem NIE jest nakłonienie użytkowników do kliknięcia Twojej reklamy. Celem jest, aby ludzie, którzy coś od ciebie kupili, kliknęli Twoją reklamę. Na przykład, jeśli postawię zakład „Jeden na 100, który kliknie ten link, dostanie 1000 USD”, otrzymam dużo kliknięć. Jednak żaden z nich nie kupiłby ode mnie niczego, więc po prostu straciłbym dużo pieniędzy. Kiedy jestem lokalnym dentystą we Frisco w Teksasie i umieszczam reklamę z napisem „Bezpłatne porady dotyczące wybielania zębów”, otrzymuję dużo kliknięć, ale bardzo mało sprzedaży. Większość osób, które klikają, chce tylko bezpłatnych wskazówek, a bardzo niewiele z nich jest w mojej okolicy. Lepsza reklama powiedziałaby coś takiego: „Frisco, TX Dentysta – bezpłatne czyszczenie zębów przy pierwszym zabiegu wybielania”. Jeśli nie chcesz iść do dentysty we Frisco w Teksasie, rzadziej klikniesz ten link. Ludzie, którzy klikną link, są prawdopodobnie dla ciebie całkiem dobrymi perspektywami.

Zawsze będziesz miał zdrętwiałe czaszki, które klikają Twoje linki, nawet jeśli nie potrzebują ani nie chcą niczego, co reklamujesz, ale będziesz mieć mniej osób, które klikną na Twoje płatne linki, które szukają czegoś innego niż to, co oferujesz.

Jeśli więc chcesz generować potencjalnych klientów dla małych firm za pomocą płatności za kliknięcie, najpierw ugruntuj swoją witrynę i system monitorowania, a następnie użyj skutecznych reklam, aby dotrzeć do określonego rynku, który kupuje twoje usługi.