Reklama
Możesz stworzyć najlepiej wyglądającą stronę internetową, ale co to za korzyść, jeśli nikt jej nie znajdzie? Tutaj mają zastosowanie reklamy i promocja sprzedaży. Jeśli reklamujesz swoją witrynę we właściwych kanałach online, przekonasz się, że potrzeba trochę siły i dużej wiedzy, aby uświadomić publicznie swoje produkty lub usługi.

Istnieje kilka sposobów reklamowania swojej witryny w Internecie, w tym: B. Płatne wyszukiwanie (PPC), które zasadniczo generuje natychmiastowy ruch. Musisz jednak za to zapłacić. Jeśli chcesz natychmiastowych odwiedzających swoją stronę, może to być teraz najlepsza opcja dla Ciebie.

SEO i reklama społecznościowa są zwykle bezpłatnymi opcjami, ale znalezienie słów kluczowych w sposób organiczny na wybranym rynku zajmie znacznie więcej czasu. Jeśli chcesz przyciągnąć użytkowników zainteresowanych Twoją marką, musisz kierować reklamy na kanały o dużym natężeniu ruchu i witryny o wysokim współczynniku PA / DA, które już mają duży ruch.

Pisanie treści na stronach profilowych Web 2.0 to kolejna forma reklamy. Upewnij się, że piszesz długie treści (1000-1500 słów) i używasz metaopisów i link wewnętrzny jak również linki zewnętrzne w celu promowania innych stron na swojej stronie i obok niej. Optymalizacja treści na stronie jest idealna do optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i nie tylko zwiększa ruch w witrynie poprzez bezpłatne wyszukiwanie, ale także pozycję strony w Google.

Marketing społeczny
Możesz mieć najlepiej wyglądającą stronę internetową na swoim rynku, ale jeśli jej nie sprzedajesz, aby użytkownicy mogli Cię znaleźć, o co chodzi? Jednym z najlepszych i najtańszych sposobów na zwiększenie ruchu na Twojej stronie jest tworzenie treści witryny, a następnie udostępnianie jej w kanałach społecznościowych.

Korzystaj z jak największej liczby witryn sieci społecznościowych, aby promować swoje treści. Bezpłatnie! Facebook i Twitter to oczywisty wybór, ponieważ są szeroko rozpowszechnione i mają miliony użytkowników.

W content marketingu chodzi o to, aby nagłówki i tytuły były krótkie i zniechęcające, aby użytkownicy mogli kliknąć podany link, aby natychmiast przejrzeć twoją treść. Nagłówki generują ruch lub pozwól, że powiem, że odpowiedni nagłówek generuje ruch. Musisz wzbudzić zainteresowanie, aby odwiedzający chciał dowiedzieć się więcej o poście.

Temat powinien być jasny i czytelny, z świetną grafiką i wezwaniem do działania, jeśli chcesz, aby kliknęli link zwrotny prowadzący do Twojej witryny. Pinterest, LinkedIn, Instagram, Vimeo i YouTube są idealne do reklamowania produktów poprzez infografiki, obrazy lub filmy. Nie zapomnij tytułu i opisu! Właśnie to zwraca ich uwagę. Kto wie, Twoje treści mogą nawet stać się wirusowe!

LinkedIn jest obecnie największą profesjonalną siecią społecznościową w Internecie. Nie zapomnij o tym medium, jeśli szukasz świetnych miejsc do publikowania swoich treści. Twój profil LinkedIn zostanie zauważony, a wszystkie Twoje posty będą ostatecznie otrzymywać ruch w witrynie z powodu zawartych w nich linków. Chodzi o regularne publikowanie wysokiej jakości treści, aby zwiększyć liczbę obserwujących. Gdy tylko napiszesz nowe artykuły, Twoi obserwatorzy zostaną powiadomieni i sprawdzą ich zawartość.

Pamiętaj także, aby zmieniać długość każdego postu, mylić go i pisać o rzeczach, którymi ludzie są naprawdę zainteresowani lub szukają rozwiązania. W Ameryce Północnej tysiące osób codziennie wyszukuje Twoje usługi i / lub produkty online w Google. Szukasz określonych słów kluczowych. Upewnij się więc, że znajdą Twoją stronę internetową, a nie Twoją konkurencję.

Blogowanie gości
Tak, blogowanie gości jest żywe i dobre. Tak długo, jak działa na „powiązanym rynku”, wyszukiwarki nie będą karać za promowanie witryny w ten sposób.

Publikowanie treści w powiązanych witrynach zwiększa ruch w witrynie lub blogu. Pomoże to zwiększyć świadomość marki oraz ruch i sprzedaż. Istnieją zasady blogowania gości. Upewnij się więc, że trzymasz temat w powiązanym kontekście i podajesz tylko jeden lub dwa linki do strony z pieniędzmi, strony docelowej lub strony usługi.

Jeśli nie będziesz postępować zgodnie z Przewodnikiem najlepszych praktyk Google podczas publikowania postów na innych blogach, zostaniesz ukarany. Bądź więc ostrożny i postępuj odpowiednio.

Istnieje inny sposób utworzenia blogu gości, który zachęca inne osoby do publikowania treści w Twojej witrynie. To musi być również powiązane z niszą, w której już jesteś. Łączenie do innej strony z powiązaną treścią jest często postrzegane przez wyszukiwarki jako dobra rzecz, a Ty nawet dostajesz cenne rankingi stron za swoje wysiłki. Jeśli ma to znaczenie, upewnij się, że wszystkie artykuły i posty na blogu zawierają treści wysokiej jakości i nie zawierają spamu. Zostaniesz ukarany za niską jakość treści lub taktyki masowego linkowania wstecznego w Internecie. Zachowaj ostrożność podczas blogowania gości.

Kieruj na właściwe słowa kluczowe
Może być konieczne zatrudnienie lokalnej firmy SEO, aby uzyskać informacje o kierowaniu na słowa kluczowe dla Twojego rynku. Firma najpierw przeprowadza analizę SEO Twojej witryny, aby sprawdzić, jak dobrze jest zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek, a następnie tworzy listę słów kluczowych do użycia dla Twojej marki w nadchodzącej kampanii SEO. Pamiętaj, że chcesz znaleźć się organicznie w wyszukiwarkach dla swoich produktów i usług, na wybranym rynku i dla określonych słów kluczowych.

Niektóre z tych słów kluczowych mogą zawierać tylko jedno lub dwa słowa, podczas gdy inne mogą być słowami kluczowymi o długim ogonie. Tego rodzaju słowa kluczowe o długim ogonie stanowią duży procent codziennych wyszukiwań Google. Ludzie wpisują wszystko, co przychodzi na myśl, i szukają produktu na twoim rynku. Zgadnij co? Znajdziesz swój produkt, jeśli Twoja witryna jest zoptymalizowana z odpowiednimi słowami kluczowymi dla Twojej marki.

Pozwól lokalnej firmie SEO zrobić bezpłatną analizę SEO Twojej strony internetowej jako punkt wyjścia. Ta część nic Cię nie kosztuje i mówi, jeśli musisz zatrudnić kogoś, aby naprawić SEO na stronie w Twojej witrynie.

Optymalizacja sieci dla urządzeń mobilnych
Obecnie coraz więcej osób surfuje po Internecie na telefonach komórkowych. Wiele lat temu robiono to głównie na komputerach stacjonarnych i Mac, ale te czasy już za nami.

Ludzie chcą szybkiego sposobu wyszukiwania produktów, usług, restauracji lub rezerwacji karty tuńczyka w PEI. Chcą szybko odpowiedzieć i chcą teraz. Tutaj rozpoczyna się wyszukiwanie na smartfonie.

Zasadniczo każdy ma dzisiaj telefon iPhone lub Android z pakietem danych, dzięki czemu zawsze ma dostęp do Internetu, gdy go potrzebuje. Jednak jako programista stron internetowych upewnij się, że Twoja witryna jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych o różnych kształtach i rozmiarach. Twoja strona musi być dostępna z łatwo czytelnymi treściami.

Wyszukiwarki dostosowały swoje algorytmy, aby przyznawać punkty za responsywny projekt. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy od ostatniej aktualizacji Google, jeśli Twoja witryna nie jest zoptymalizowana dla urządzeń mobilnych, otrzymasz karę lub nie otrzymasz pozytywnych tyknięć.

Słowem mądrym: upewnij się, że odwiedzający cię znajdą w Internecie i mogą wyświetlać witrynę Twojej firmy na dowolnym smartfonie, iPadzie lub urządzeniu Samsung. Otrzymasz cenne rankingi stron od Google, a także większy ruch w witrynie i być może większą sprzedaż.

Szybko ładująca się strona internetowa
Punkty otrzymujesz od Google i innych głównych wyszukiwarek, takich jak Bing i Yahoo, jeśli Twoja strona ładuje się szybko. Kto chce mieć od 20 do 30 sekund na załadowanie strony internetowej?

Zwykle duże obrazy lub bloki kodu powodują, że strona ładuje się powoli, więc odwiedzający odwiedzają ją szybko przed załadowaniem pierwszej strony. Jest to tak zwany „współczynnik odrzuceń”. Twój współczynnik odrzuceń prawdopodobnie przekroczy 50%, jeśli Twoja witryna nie jest skonfigurowana do szybkiego ładowania.

Sprawdź całą grafikę nagłówka oraz inne obrazy i filmy na swojej stronie głównej. Czy wszystkie są potrzebne? Jaki jest ich cel i czy mają najniższą możliwą rozdzielczość, dzięki czemu nie tylko dobrze wyglądają, ale także szybciej ładują stronę.

Technicznie zoptymalizuj swoje strony, aby witryna działała dobrze i nie tylko ładuje się szybciej, ale użytkownicy również dłużej pozostają na Twojej stronie i sprawdzają twoje produkty lub usługi. Twój współczynnik odrzuceń zmniejszy się, a ruch w witrynie i sprzedaż wzrośnie odwrotnie. Sprawdź wszystkie wtyczki innych firm pod kątem SEO i udostępniania społecznościowego. Czy wszystkie działają dobrze i powodują błędy? Skontaktuj się z ekspertem SEO, jeśli nie masz pewności.